TNS tuntee sidosryhmäsi
Hyvä tuote tai hyvä palvelu ei enää yksin takaa menestystä. On elintärkeää ymmärtää ja hallita sisäisiä ja ulkoisia sidosryhmiä ja heidän käsityksiään. Asiakkaat, työntekijät, osakkaat, tavarantoimittajat, jälleenmyyjät, vähittäiskauppiaat ja media omaavat kaikki arvokasta tietoa ja näkemystä organisaation menestyksen rakennusaineiksi.
1. Organisaatio on yhtä kuin ihmiset – TNS Gallup antaa välineitä johtamiselle ja hyvinvoinnille.
Organisaation menestys riippuu yhä enemmän henkilöstön motivaatiosta ja sitoutumisesta. Johto tarvitsee säännöllistä ja tehokasta tutkimusta tietääkseen, mitä henkilöstö todella ajattelee työstään, työpaikastaan ja työnantajastaan. TNS Gallup auttaa luomaan objektiivisen käsityksen yrityksesi henkilöstöasioista ja auttaa sinua analysoimaan työntekijöiden pysyvyyttä, sitoutumista, ymmärtämistä ja työpanosta.
2. Sitoutuminen tuo kestäviä asiakkuuksia. TNS Gallup antaa välineet, kun sitoutat asiakkaitasi.
Toimitpa kuluttajamarkkinoilla, b-to-b -markkinoilla tai ammattimarkkinoilla globaalisti tai paikallisesti, TNS Gallup kertoo luottamuksesi eri sidosryhmien piirissä sekä heidän sitoutuneisuuden brandiisi ja organisaatioosi. Voimme vertailla tuloksiasi kilpailijoiden vastaaviin tuloksiin ja autamme sinua
- arvioimaan kuinka sidosryhmät ottavat vastaan tuotteesi ja palvelusi
- selvittämään asiakkaidesi näkemykset ja kokemukset yrityksestäsi
- arvioimaan kilpailutilannetta, tarvittaessa kattaen kilpailijoita myös muissa maissa
- tunnistamaan ja analysoimaan keskeisiä vahvuuksiasi ja heikkouksiasi
- määrittämään ja kuvaamaan kaikki keskeiset sidosryhmät ja heidän roolinsa ja merkityksensä
- pysymään ajan tasalla nopeissakin muutoksissa
TNS toimii konsulttina monille maailman johtaville yrityksille. Markkina-asiantuntemuksen lisäksi meillä on useiden eri alojen erikoisasiantuntemusta. TNS auttaa löytämään ratkaisun, olipa tarpeesi asiakkaiden säilyttäminen, työntekijöiden sitouttaminen, yrityskuvan kirkastaminen tai muu suhdetoiminta.